Thursday, June 11, 2009

080713 Program Selingkar Kasih Jalinan Mesra MPWK 2008

Tujuan program ini di adakan adalah untuk merapatkan tali silaturahim dan menjalinkan semangat kejiranan diantara peduduk setempat. Program ini juga mampu memupuk Rakan Muda lebih Jatidiri, Semangat kekitaan, Bertanggungjawab, Berdisiplin dan Berpendirian teguh. Memupuk semangat setia kawan membolehkan mereka berinteraksi dalam suasana muhibah dan harmoni.


Memberikan pengisian kepada penduduk agar mengutamakan semagat kejiranan, keharmonian dan bertoleransi di semua peringkat lapisan umur dan masyarakat. Dapat bertukar-tukar pandangan fikiran di kalangan peserta dalam segala hal berkaitan keselamatan, kebersihan, Alam sekitar, ekonomi juga kekeluargaan.


Anjuran bersama Persatuan Penduduk Pangsapuri Permai dan Kawasan Rukun Tetangga Pangsapuri Permai, PJS 1 serta Majlis Pembangunan Wanita dan Keluarga Parlimen PJS (MPWK)


Pengisian Program


1. Senam Robik & Poco-Poco.

2. Ceramah bertajuk "Komunikasi Kekeluargaan".

3. Penyampaian Sumbangan Fakir Miskin.

4. Solat berjemaah di Surau Al-Istiqlal P.Permai.

5. Persembahan Kumpulan Nasyid Kanak-Kanak.

6. Persembahan Tarian Zapin dan Inang Kanak-Kanak.

7. Persembahan Nasyid Wanita.

8. Pertandingan Karaoke.

9. Penyampaian Hadiah.


Senam Robik Poco-Poco (Instraktor Daripada National Fitness Centre)

1.JPG2.JPGPenyampai Sumbangan Fakir Miskin Oleh Puan Munaliza Hamzah, Pengerusi MPWK Parlimen PJS.3.1.JPG3.2.JPG3.3.JPGCeramah Bertajuk "Komunikasi Kekeluargaan" Oleh Y.Bhg. Puan Jyothi Kartiga Presiden Pertubuhan Rangkaian Wanita Malaysia, NGO.4.JPG5.JPGPada sesi malam - Para jemputan di jamu jamuan malam sambil menikmati persembahan kebudayaan.6.JPGPersembahan sulung Paluan Kompang Pangsapuri Permai yang baru di tubuhkan. Kumpulan kompang ini telah menerima banyak undangan bagi perasmian dan majlis perkahwinan sejak di tubuhkan.7.JPG8.JPGPersembahan Bercerita Bahasa Inggeris oleh adik Khairul Hakimi b. Maamor.9.JPGPersembahan Kumpulan Nasyid anak-anak Pangsapuri Permai.10.JPGPersembahan Tarian Zapin dan Inang Kanak-Kanak TBK KEMAS Nilam Sari.11.JPG12.JPG13.JPGPersembahan Kumpulan Nasyid Wanita Pangsapuri Permai.14.JPG15.JPGPertandingan Karaoke "Pangsapuri Permai Idol" seramai 12 peserta menyertai pertandingan ini.16.JPG19 (2).JPG19.JPGPenyampaian Hadiah Saguhati Karaoke dan Hadiah Cabutan Bertuah.20.JPG21.JPG22.JPG

No comments: